Bever Rotterdam primeur slim tablet-gebruik

Bever

Begin dit jaar werd bekend dat outdoorwinkel Bever in al haar filialen tablets zal gaan gebruiken om de offline- met de online-ervaring te combineren. Medewerkers kunnen zo het hele assortiment op hun eigen zeven inch scherm tonen, waarbij ze producten die niet op voorraad zijn in de winkel direct online kunnen bestellen voor consumenten. Bever Sport in Rotterdam is een van de filialen die de nieuwe tablets als primeur in gebruik neemt.

Positief uit de test

Helen Maessen van Tchai test het nieuwe bedrijfsplan in de Bever in Rotterdam. De winkel, die trouwens compleet nieuw is, straalt volgens haar uit waar Bever voor staat; robuust en stoer meubilair, outdoor visuals en buitendetails van stoel tot lamp. In combinatie met de tablets, die de klant naar de winkel lokken en de Bever-ervaring compleet maken, wordt er voldaan aan de wensen van iedere consument. “Chapeau, Bever Sport!”, concludeert zij haar verhaal.

bever-tablet

Nieuw beleid Bever Outdoor

Klanten konden in de winkel altijd al bestellingen plaatsen door middel van tablets. Wat Bever nu verandert, is dat de winkelmedewerkers ieder een eigen tablet krijgen. Ze gebruiken zo het bestaande kassasysteem in combinatie met een aangepaste versie van de webshop en kunnen zo direct het volledige assortiment laten zien. ”Mocht bijvoorbeeld een bepaalde jas niet voorradig zijn in de winkel of alleen online verkrijgbaar, dan kan de klant meteen alle beschikbare modellen, kleuren en maten zien”, legt Daniel Peters, e-commerce manager van Bever, uit.

 

Tags: , ,